سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ئاگرین

روز یک شنبه 17/9/87 ورزشگاه تختی اهواز

فولاد خوزستان-------------------مقاومت سپاسی شیراز

داور------------------------------ایرج ساعدی

 

بله درست شنیدین،داور این بازی ایرج ساعدی داور ملی اهل سنندج بود.او با قضاوت بی نقص خود که حتی در برنامه پر بیننده 90 هم شاهد آن بودیم بار دیگر ثابت کرد که لیاقت حضور مداوم در لیگ برتر فوتبال ایران را دارد.امیدواریم با حمایت کمیته داوران که در راس آن سیروس علی محمدی پیشکسوت خوشنام و با سابقه داوری استان قرار دارد باز هم شاهد قضاوتهای بی نقص ایرج ساعدی در ورزشگاههای کشور باشیم.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 87/9/20 توسط اشکان حسن خانپور

رسانه های بریتانیا رابطه جدید کریستیانو رونالدو را که بتازگی از طرف مجله فرانس فوتبال مرد سال فوتبال اروپا در سال 2008 انتخاب شده است را فاش کردند

روزنامه سان دوست دختر جدید کریستیانو رونالدو را یک مانکن 25 ساله اکراینی معرفی کرده است . آلیونا هاینز اکراینی در حال با کریستیانو رونالدو رابطه برقرار کرده است که همسر یک مرد ثروتمند 50 ساله است او قصد طلاق گرفتن از شوهرش را به سبب آشنائی با کریس دارد

شوهر آلیونا با مشاهده 23 اس ام اس عاشقانه کریس برای همسرش پرده از این ماجرا برداشت او با انتقاد و عصبانیت شدید از کریستیانو رونالدو حرکت اونو بچگانه  و…خوند

آلیونا هاینر مانکن 25ساله اکراینی در یک دپارتمن فشن در منچستر کار می کند او برای یک سایت دوست یابی بریتانیایی که دختران زیبا روسی را برای مردان بریتانیایی پیدا می کند نیز فعالیت می کند

کریستیانو رونالدو در گذشته ثابت کرد که فقط دنبال گذراندن روزایی با دختران مختلف است همه حرف هایی عاشقانه او نسبت به دوست دختران قبلیش پس از گذشت زمانی کوتاه فراموش شد ! منفور محبوب یکی از پرحاشیه ترین فوتبالیست های دنیا نیز است

 

 




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 87/9/20 توسط اشکان حسن خانپور

درجریان مسابقات چند جانبه فوتبال گرامیداشت هفته دولت که درارومیه جریان داشت هنگامی که مسئولان برگزاری مطلع شدند که لباس بازیکنان تیم هه‌ولیر به پرچم کردستان مزین است کوشیدند که لباس این تیم را عوض کنند اما تلاش مسئولان ارومیه‌ای ضمن آنکه نتیجه نداد موجب اخلال درروند تورنمت شد.

به گزارش "آینانیوز"،درجریان مسابقه دو تیم ارزروم ترکیه و هه‌ولیر که قرار بود در استادیوم جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار شود با ورود و صف آرایی تیم عراقی وبه محض اطلاع یافتن مسئولین کمیته برگزاری از پرچم کردستان روی پیراهن بازیکنان از بازیکنان خواسته می شود که لباس های خود را تعویض و یا زمین را ترک کنند.در ادامه اصرار بازیکنان و ممانعت مسئولین برگزاری باعث لغو بازی شد.
براساس این گزارش، تیم فوتبال منتخب هه‌ولیر عراق بعد از لغو این دیدار به حالت قهر قصد ترک ارومیه و عزیمت به عراق را داشت که با پادرمیانی مسئولین استان از تصمیم خود منصرف شده اند.

www.kurdnews.ir

 

 




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 87/8/15 توسط اشکان حسن خانپور

چند روز پیش با دیدن مطلب آقای امید شاداب در مورد تیم اهدایی با خودم گفتم این همه بدبینی چرا همه باید به موفقیت این تیم امیدوار باشیم.اما دیروزکه رنج رفتن را در این فصل سرد بر خود هموار کردم و به امید پیروزی تیم شهرم به استادیوم دکتر بیژن ذوالفقارنسب رفتم حکایت دیگری بود.یک بازی نا امید کننده و سرد و به واقع تاسف برانگیز.حبیب الله صالحی در اولین تجربه ناکام بود.ترکیب اولیه تیم برای هیچ کس قابل هضم نبود.آیا به راستی تمام توانایی های ما همین است.در این نوشته می خواهم بیشتر حواشی را برای شمانقل کنم وامیدوارم با به خدمت گرفتن سعید آگین سانیای سی و چند ساله (همدوره حبیب صالحی سرمربی تیم)وتلاش بیشتر بازیکنان و بهره گیری از تفکر خلاق سرمربی و مربیان تیم روند تیم بهبود یابد و در آینده نزدیک شاهد موفقیت این تیم که باعث افتخار استان عزیزمان است باشیم.بسیار جای تعجب دارد که برای یک بازی ساده و معمولی این همه نیروی امنیتی به ورزشگاه فراخوانده شده بودند و این حاکی از آن است که همچنان نسبت به مردم بدبین هستند. در بدو ورود به استادیوم با تلاش بسیاری از دروازه های امنیتی به این بهانه که داور هستیم رد شدیم و در کنار پیشکسوت بزگوار ورزش استان محمد طهماسبی به سمت جایگاه به اصطلاح ویژه که هنوز هم معلوم نیست از چه نظر ویژه است رفتیم.اما در ابتدای راه به این بهانه که آقای استاندار به استادیوم آمده اند متوقف شدیم.به نظر شخص حقیر روبرو شدن با بزرگان اسبق ورزش استان مثل آقای طهماسبی باید مایه افتخار مسئولان استانی باشد نه اینکه به خاطر رعایت یک سری اصول بی منطق و بی ارزش حرمتها را زیر پا بگذاریم.اما جایگاه حال و هوای خاصی داشت.بی نظمی شدیدی حکمفرما بود.فلاش عکاسان ومیکروفون خبرنگاران به حدی برای مسئولان به اصطلاح دلسوز ورزش استان جالب بود که یادشان رفته بود برای چه به استادیوم آمده اندوهمه با افتخاردرجمع خبرنگاران ومیهمانان از اختصاص امتیاز تیم دسته دوم سخن میگفتند و پیاپی بعد از هر جمله آنان گلی به ثمر می رسید.در واقع همه پس از پایان روز اداری برای تجدید قوا با چای و موز به استادیوم آمده بودند و خبری از دلسوزی و تفکر نبود.فکرها همچنان الوده و زبانهاهمچنان تیز وگزنده بود.بهتر است به جای این همه ادعا قدری در کارهای خود تامل کنیم و خود را مدیون این مردم نکنیم.جالبتر از همه آنست که رفتارهای ناهنجار در اکثر موارد توسط بزرگسالان که قرار است الگوی کوچکترها باشند انجام میگیرد.با این حال ما هنوزهم دارای بزرگانی با شخصیت و محبوب هستیم که جای خالی آنها هنوز احساس میشود. آری این است وضعیت حال حاضر ما بدون هیچ نقطه امیدی.




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 87/8/13 توسط اشکان حسن خانپور

البته من در حدی نیستم که برای ناظرین حرفی داشته باشم ولی این مطلب رو از وبلاگ داوری جعفر خوش رو گرفتم و به نظرم جالب اومد.فقط نظر یادتون نره.......

 

ناظرین محترم:

1-برنامه مسافرت خود را مانند زمانیکه داور بودید برنامه ریزی کنید.

2-مطمئن باشید که فشار تماشاچیان و عوامل داخل استادیوم تاثیری در گزارش شما نداشته باشد.

3-برای استقرار خود زاویه های مختلفی را مورد آزمایش قرار دهید و بهترین زاویه دید را انخاب کنید.

4-شما ناظر بازی هستید و مانند کمک داور عمل نکنید،وظیفه شما بسیار مهم است.

5-شما باید بتوانید جهت توضیح خواستن از داور بازی بمنظور روشن شدن بعضی از حقایق به راحتی به او دسترسی داشته باشید و از دستورالعملهای کمیته برگزار کننده پیروی کنید.

6-رعایت کنید و اجازه دهید که داوران  پس از اتمام بازی  زمین بازی را ترک کنند و به رختکن بروند و سریعأ با آنان تماس نگیرید.

7-بعد از پایان بازی و قبل از تهیه گزارش خود زمانی را به فکر کردن در مورد گزارشتان اختصاص دهید.

8-در تهیه گزارش خود مطمئن باشید که موارد گزارش شده مربوط به وظیفه شما باشد و از اظهارات بی ارتباط پرهیز کنید.

وظایف شما:

* تکمیل کردن اوراقی که در اختیار شما گذاشته شده است

* اجرای راهنماییهایی که به شما شده است

* آگاهی از آیین نامه اجرایی مسابقات

?-پیشنهاد می شود یک نسخه از گزارش تنظیمی را نزد خود نگهدارید تا در صورت لزوم به اصلاح کار خود بپردازید، این ضروری است که در تمام مدت مثبت بیندیشید.

??-شما باید تمام اتفاقات و حوادث داخل زمین بازی را در تمام نقاط زمین یکسان و برابر بدانید.

نصایح:

1-گزارش خود را از نظر گرامر صحیح ، خوش خط و خوانا بنویسید.

2-نام تیمها-درجه مسابقات-تاریخ و اسامی بازیکنان را بطور صحیح قید نمایید.

3-قاطع باشید و قاطعانه بنویسید.

4-مرجع شما همان مسابفه ای است که ناظر هستید.

5-سرفصلهای گزارش شما باید با توضیحات جزئی تر ارائه گردد.

6-در انتقادات و توضیحاتی که به آن اشاره می کنید باید شفاف،ساده و با زبان قابل فهم باشد و قید کنید که زاویه دید شما و محل اسقرارتان کجا است.

7-مطمئن و قاطعانه بنویسید که آیا قانون به درستی انجام شده است.

8-از واژه های فوتبالی استفاده کنید.




نوشته شده در تاریخ جمعه 87/8/10 توسط اشکان حسن خانپور

این مطلب را از وبلاگ داوری جعفر سعادتی برداشت کردم.امیدوارم جالب باشه فقط نظر یادتون نره.

  سکوت بهترین کمک به داور است.
آیا بحث و گفتگو خوب است یا سکوت داور؟
در جام جهانی1974 از آقای جک تیلور داور انگلیسی سوال شد که شما در مورد هنر داوری چگونه می اندیشید؟ایشان پاسخ داد:
؛تا زمانیکه تصمیمی نگرفته ای مردم به اشتباهت پی نمی برند:(خاطرات جک تیلور صفحه 12 سال 1976)
به طور متوسط مردم در یک روز 5000لغت و در دقیقه از 125 لغت استفاده می کنندو این بدین معنی است که شما?/? درصد وقتتان را به صحبت کردن می پردازیدو 2/97 درصد را ساکت هستید.
داو ردر زمین فوتبال بیشتر وقتش را به دنبال بازیکن و توپ است و ندرتأ پیش می اید که در مورد چیزی صحبت کند.
داور اگر عملی انجام ندهد فرصتهای زیادی دارد،در حقیقت گفتن و بازگو کردن اتفاق بیش از دیدن و شنیدن آن اهمیت دارد و اینجاست که داور لزومأ باید در محل باشد و تصمیم لازم را اخذ کند.
سناریوی زیر برداشت ها را بیشتر بسط می دهد.
یک داوری نزد معلمش می رود و به او می گوید من در کنترل بازیکنان مشکل دارم زیرا هرگاه با آنها روبرو می شوم به نظرم می رسد که دعاقبت به مشاجره منتهی می شود که هم بازیکن و هم من(داور)بقیه بازی را در حالت بدی به سر می بریم.
می توانید علاج آن را به من بگویید؟
 معلم به او می گوید،حتمأ.
به داور یک جعبه آدامس می دهد.
توضیح:آدامس جادو می کند.
در مسابقه بعدی که قضاوت آن را به عهده داشتی در دهانت آدامس بگذار.
داور نصیحت معلمش را شنید و از این صحبت غافلگیر شد.یک ماه بعد،زمانی که بسته آدامسش تمام شد نزد استادش رفت و از او هزاران بار تشکر کرد و به معلمش گفت رویداد جالب و شگفت انگیزی بود و نمی دانم که چگونه باید از شما تشکر کنم اما دوست دارم که شما یک آدامس مخصوصی به من توصیه کنید و استاد به او گفت آدامس لازم نیست،سکوت بهترین چیز است. 

این هم لینک این وبلاگ             http://footballreferee.persianblog.ir/



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 87/8/6 توسط اشکان حسن خانپور

با سلام خدمت شما دوستهای عزیز و خوبم

تو این مدت که مشغول گذراندن دوره آموزش سربازی در مرکز 01 نزاجا بودم نتونستم وبلاگم رو بامطالب جدید سر و سامان بدم.حالا که آموزشی تموم شد و بقیه سربازی رو در سازمان جهاد کشاورزی واقع در سه راه ادب ادامه میدم و امیدوارم با کمک دوستام بتونم مطالب جدید رو هر روز بذارم.منتظر باشید.

 

coming soon

coming soon




نوشته شده در تاریخ شنبه 87/8/4 توسط اشکان حسن خانپور
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

اشکان حسن خانپور

ashkan_2425@yahoo.com
bahar 20

مترجم سایت

مترجم سایت